tirsdag den 3. maj 2011

Collage opgave

Jeg har i forbindelse med min collage opgave valgt at lave to forskellige miljøer i det danske samfund.
Den første symbolisere det rige og velhavende, mens den anden symbolisere underklassen. Jeg gjorde mig mange overvejlser omkring hvordan jeg ved hjælp af reklamer skulle vise denne klasse forskel.
Jeg gik i gang med at klippe tekst og billeder ud som kunne symbolisere dette.



Den første jeg lavede var overklassen. Det gik rigtig hurtigt og det var nemt at finde rigtig mange ting.



Da jeg skulle igang med underklassen, gik jeg lidt i stå. Jeg bladerede mine aviser og reklamer igennem rigtig mange gange, og det var svært at finde noget brugbart. Der var ikke så mange billede men sådan blev det færdige resultat.


Her er begge mine collage ved siden af hinanden, og jeg synes godt man kan se hvilken en der symbolisere overklassen og hvilken en der symbolisere underklassen :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar