onsdag den 9. maj 2012

Planteholdsopgave "opstart"

Jeg startede med at lave huller i bunden af fire plastikkrus, og satte dem oven i et krus uden huller, på den måde kan vandet rende igennem jorden.


Så tog jeg krusene med ud i min have og fyldte dem med muldjord. Jeg brugte muld jord for at undgå at det voksede andet end det jeg havde plantet.



Jeg tog krusene med ind igen hvor jeg fandt nogle forskellige ting i mit køkken, som jeg ville prøve at plante. Det første jeg plantede var en kartoffel, så plantede jeg en avocado sten, dernæst kernerne fra en kiwi og til sidst græskarkerner.


Jeg vandede mine planter og skrev en lille seddel som jeg satte på kruset så jeg kan kende mine planter fra hinanden :)


Nu bliver det spændende at se om der er noget der vokser :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar