onsdag den 3. oktober 2012

Dragefestival

I forbindelse med min biotop opgave 6, så jeg tilfældigvis at der var dragefestival ved Vemmingbund og tænkte at jeg ville tage forbi og kigge :)



Vejret var desværre ikke helt i top og der var en del byger, så jeg havde ikke særlig store forvetninger. Der var heldigvis nogle mennesker der havde trodset vejret og var i fuld gang med deres drager.


Det var ikke helt nemt at tage billeder af dragerne, men jeg fik da et par stykker :)



Der var også flere aktiviteter for børn, bl.a. kunne de bygge deres egen drage. Derudover var der en "dragefærge" som de kaldte den, som smed slik ud til børnene :)



Der var mange forskellige drager, men det var lidt svært at tage billeder af motiverne. Der var bl.a. en snemand, en lyserød elefant, cirkeline, heste, pirater og mange flere. Her kan man se nogle af dem.







3 kommentarer:

  1. Hejsa

    Er du blevet inspireret til at bygge? Iben havde vist planer om at bygge en Eddy drage - se evt mere der eller her: http://danskdrageklub.dk/3-drager/index.html#/4/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida
      Ja jeg skal helt bestemt i gang med at bygge en drage. Mine mejeriprodukter, du tidiger efterlyste er nu lagt på bloggen ;)

      Slet