torsdag den 19. april 2012

Hånddukken Ronaldo

Jeg fandt en gammel strømpe som jeg alligevel kun havde en af og fik så ideen til at lave en hånddukke :)
Derudover fandt jeg noget garn til at lave hår og noget "gummi papir" som jeg kunne bruge til at lave øre.


Jeg startede med at sy sokken sammen så jeg fik en mund, og satte dernæst hår på :)



Derefter klippede jeg øre ud af "gummi papir", syede to knapper på et stykke pap, som skulle være øjne og lavede tænder ud af noget hvidt pap.


Derudover lavede jeg også en tunge i rødt pap og satte en ørering i, som jeg lavede af sølvpapir. Jeg brugte limpistol for at sætte alle delene fast på strømpen.



Min hånddukke kom til verden under en fodbold kamp og blev derfor opkaldt efter fodboldspilleren Ronaldo. Det endte med at jeg også lige synes den skulle have en fodbold, som jeg lavede ved at fylde en strømpe med noget papir og lime brunt filt på. Til sidst limede jeg bolden fast på Ronaldos "hals" :) Her er Ronaldo sammen med min søster :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar