torsdag den 19. april 2012

Skralde dukke

Jeg havde gjort mig nogle tanker om at det kunne være sjovt at lave en dukke ud af skrald og sager jeg havde i hjemmet og se om man kunne få noget ud af det.
Det første jeg fandt var en vandflaske, en plastikposte og en ballon.



Jeg lavede en kjole ud af posen som senere skulle sættes på flasken.


For at lave arme til dukken tog jeg to toiletpapirsruller og klippede til så de passede i størrelsen.
Da rullerne var klippet til ville jeg dekorere dem med sølvpapir.











Derefter skulle der klippes hænder i "gummi papir" og sættes på armene med limpistol. Til sidst skulle øjne og mund klippes ud i pap og sættes på ballonen som skulle være ansigtet. Derudover skulle der også sættes garn på som hår :)



Så skulle de hele bare sættes sammen og sådan her blev min skralde dukke :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar